ילדתי המקום שלך אחרי שילדת

דניאל מנו | הורות בחיבור

אני עוזרת לך להבין לעומק את הילד שלך, בצורה פשוטה וטבעית. ביחד נלמד איך להפחית קונפליקטים ותסכולים, ולהגביר שת"פ והרמוניה בבית. נעבור בשלבים וניצור תנאים לבניית קשר משמעותי עם הילד, כזה שינסוך בו ביטחון וחוסן, וילווה אותו חיים שלמים.

אני פועלת בגישה קצת אחרת. גישה הוליסטית המשלבת פסיכולוגיה התפתחותית - מחקרי מוח עדכניים בתחום הרגש שמספקים לנו הבנה עמוקה לגבי תהליכים שמתרחשים אצל הילד בגיל הרך. זאת בשילוב עם תקשורת מקרבת, המבוססת על רגשות וצרכים, ועוזרת לנו להוריד את הדברים לרמה הפרקטית בשטח. האיזון הזה הוא פיצוח אמיתי מבחינתי, ומצטרפים אליו עולמות נוספים כמו פסיכולוגיה חיובית, פגיעות, אמפתיה ועוד. ההתמחות שלי היא שינויים ומעברים מכל הסוגים, כולל רילוקיישן וגירושים. אני ממשיכה להתעדכן בחומרים הכי רותחים במחקר ובפרקטיקה. הורים שמגיעים אלי מספרים שהם עוברים תהליכים משמעותיים, עם המון ידע שעובר בגובה העיניים, דגש על ההיבט היישומי, אפס שיפוטיות - וידיעה שזה בסדר ליפול, ושאף פעם לא מאוחר מדי לתקן.

הגעתי לתחום כי הייתי אמא שקשה לה. לא הבנתי איך התפקיד הכי טבעי וקדום, מרגיש לי כזה מאתגר ומתיש. ידעתי שחייבת להיות דרך אחרת. התחלתי מסע למידה והתפתחות שהביא אותנו למקום אחר לגמרי, ואני רוצה לומר לך שאם אני הצלחתי, גם את יכולה.

מאז 2017 אני עובדת אונליין בזום עם אמהות ומשפחות ישראליות בכל העולם בתהליכים קבוצתיים או אישיים, סדנאות ווטסאפ, ובינרים ועוד. אם הגעת לכאן חשוב לי שתדעי - זה לגמרי אפשרי ליהנות מהאמהות שלך, שזה מגיע לך, למשפחה שלך. שנות הגיל הרך הן שנים של עיצוב וגיבוש, יש המון גמישות במערכת והשינוי מגיע הרבה פעמים מהר משציפינו.

עם זאת, אפשר לחולל שינוי בכל גיל, זה אף פעם לא מאוחר מדי כי הצורך בחיבור וקרבה הוא אוניברסלי, הוא חי בנו לעד. תרגישי חופשי לכתוב לי בכל עניין, אני הכי אוהבת לקבל מכן מיילים והודעות :)

איפה אנחנו יושבים?

אזורי השירות שלנו:

אונליין/זום/מרחוק

תחומי השירות שלנו:

שתפי בפייסבוק
שתפי בטוויטר
שתפי בפינטרסט
העבירי בווטסאפ
העבירי במייל
תהיי חברה? הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

היי אימוש, מחפשת משהו?
תהיי חברה,
הרשמי לניוזלטר

הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבל עדכונים על כתבות, הטבות והנחות.