ילדתי המקום שלך אחרי שילדת

טל רון – ליווי התפתחותי ועיסוי תינוקות

אני טל, קודם כל אמא לבנים צמודים קטנים. במקצועי אני גננת מוסמכת, מדריכה לליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות, ומלווה אמהות והורים בדרכם ההורית מלידה עד גיל 3. אני מקיימת סדנאות בוטיק בעיקר לאמהות בחופשת לידה (לפעמים יש גם אבות). מפגשים פרטניים או קבוצתיים, בהם אני שמה דגש על מגע, קרבה, תקשורת הורה ותינוק.ת, מלמדת על שלבי ההתפתחות, על טיפול תומך התפתחות, חיזוק הקשר ועוד ועוד.... הכל באווירה אינטימית ומכילה.

מלבד המקצועיות, אני מגיעה מהשטח. כלומר בראש ובראשונה אני אמא לבנים צמודים צעירים מאוד, ובדרך הבן השלישי שלי. אני שנים נמצאת בתוך תחום ההורות ובעולם התינוקות והפעוטות בפרט. אני יכולה להבין כל אמא טרייה ולדעת לתת את המענה המתאים לה. הסדנאות שלי בנויות כך שהן מוגבלות במספר משתתפות מצומצם, כך אפשר להשאיר מקום וזמן ליחס אישי ופרטני, לאווירה בייתית ונעימה. בנוסף אני ניידת, מגיעה למגוון רחב של ערים באזור המרכז מצפון תל אביב עד מודיעין.

אני גננת ומדריכה ב"גן יחד", כחלק מהפעילות שלי במרחב ההתפתחותי "המסילה" של עריית תל אביב במתחם התחנה, שם מתקיימות פעילויות רבות להורים וקטנטנים. מוזמנים לשאול אותי יותר על זה!

הטבה מיוחדת לכבוד חג הפסח! 
15% הנחה על המפגשים הפרטיים שלי אצל אמהות ויולדות טריות. מפגש אישי של עיסוי תינוקות, או ליווי התפתחותי כשעה ורבע של זמן אישי.
*ההטבה תקפה לכל חודש אפריל 2023 בלבד.

איפה אנחנו יושבים?

אזורי השירות שלנו:

בת ים, חולון, יבנה, נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב

תחומי השירות שלנו:

שתפי בפייסבוק
שתפי בטוויטר
שתפי בפינטרסט
העבירי בווטסאפ
העבירי במייל
תהיי חברה? הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

היי אימוש, מחפשת משהו?
תהיי חברה,
הרשמי לניוזלטר

הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבל עדכונים על כתבות, הטבות והנחות.