ילדתי המקום שלך אחרי שילדת

דנה ניר תזונאית קלינית, מורה לפילאטיס ויוגה

היי אני דנה,

לעסק שלי יש שני כובעים עיקריים: תזונה ותנועה.

בכובע של התזונה אני מעבירה הרצאות, סדנאות בישול ומלווה נשים לשינוי תזונתי בדרך שלהן.

בנוסף, יש לי בלוג מתכונים שנקרא 'מעשית במטבח' ובו מתכונים בריאים ומהירים בהם לקחתי בחשבון את כל מה שאנחנו רוצות במתכון מנצח - משך ההכנה, בלאגן במטבח , זמינות המרכיבים ושפע של טעם טוב וערכים תזונתיים שכל כך חשובים בהיריון, לאחר הלידה ובכלל לאורך החיים.

מעבר למתכונים ולליווי האישי, אני מציעה קורס ייחודי שנקרא 'לבחור בעצמי ליצירת עצמאות וגמישות תזונתית'. הקורס משלב כלים שאספתי ב-10 שנים של ידע, פרקטיקה, התבוננות וחקירה עצמית. הקורס מציע גישה חדשה לשינוי. גישה שמתחילה בנו, מבפנים. ממה שחשוב לנו ומה שיעשה לנו טוב לצד ההבנה שהחיים וגם אנחנו משתנים כל הזמן.

בכובע של התנועה אני מלמדת פילאטיס ויוגה בקבוצות פרונטליות ברחובות ואונליין. בנוסף, אני עושה שיעורים פרטיים עד הבית באזור רחובות.

השיעורים הקבוצתיים מתקיימים בקבוצות קטנות המאפשרות לי לתת יחס אישי והתאמה לפי הרמה של המשתתפות והשיעורים האישיים נבנים בהתאם לצרכים של הגוף שלך והמטרות.

ניתן לתאם פגישה אישית/שיעור במספר 050-8787350

הליווי האישי איתי מסתמך על גישה שיוצאת מנקודת הנחה שיש שני אנשי מקצוע: את - המומחית לכל מה שקשור אלייך - מה מתאים, מה נעים, מה פרקטי וגם מה לא ואני - הכובע המקצועי בפן התזונתי ובפן הטיפולי. ביחד נוכל להתקדם לעבר המטרות שלך בדרך שתתאים לך.

** לכבוד החג אשמח להעניק לכן 20% הנחה על פגישה ראשונית הכוללת אבחון, מטרות והנחיות ראשוניות או על מקום בקורס שלי - 'לבחור בעצמי' **

איפה אנחנו יושבים?

אזורי השירות שלנו:

נס ציונה, ראש העין, ראשון לציון, רחובות

תחומי השירות שלנו:

שתפי בפייסבוק
שתפי בטוויטר
שתפי בפינטרסט
העבירי בווטסאפ
העבירי במייל
תהיי חברה? הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

היי אימוש, מחפשת משהו?
תהיי חברה,
הרשמי לניוזלטר

הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבל עדכונים על כתבות, הטבות והנחות.