ילדתי המקום שלך אחרי שילדת

אנני רבינוביץ- הדרכת הורים

נעים להכיר. שמי אנני ואני מלווה הורים מרגע הגעתם הביתה לאחר הלידה ובגיל הרך בכלל. במקצועי אני דולה לאחר לידה, יועצת שינה בשיטת לילה טוב, מדריכת עיסוי תינוקות, מדריכת הורים וגננת מוסמכת.

מגיעה לאזור השרון, עמק חפר, מנשה, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקוב. וכמובן זמינה אונליין בכל הארץ. אפשרות לליווי גם בספרדית בארץ ובחו"ל.

לפני מספר שנים פגשתי את מקצועות ההורות והתאהבתי. האמת, כל חי ליוויתי הורים. בעברי כגננת, אהבתי את המפגש עם ההורים. פגשתי אותם לשיחה, מילה טובה, הכוונה ותמיכה. אהבתי לראות את החיוך שלהם כשעודדתי אותם, את האור בעיניים כשהבנתי אותם, את החיבוק שלהם כשהתרגשו או אמרו תודה. החלטתי להפוך את זה לעיסוק שלי ויצאתי לדרך. אני יכולה להגיד היום בהתרגשות ובגאווה שאני דולה מלווה אחרי לידה, מדריכת עיסוי תינוקות, מדריכת הורים ויועצת שינה לתינוקות וילדים. מלווה הורים ברגישות, הבנה, הכלה ומקצועיות. מסייעת להם למצוא את הדרך שלהם ליהנות מההורות. אשמח להיפגש, להקשיב, להתלבט יחד ולצאת לדרך משותפת.

מגיעה לאזור השרון, עמק חפר, מנשה, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקוב. וכמובן זמינה אונליין בכל הארץ.אפשרות לליווי גם בספרדית בארץ ובחו"ל.

לרגל חג הפסח אשמח להעניק לך מפגש יעוץ והדרכה במחיר מיוחד: 295 ש"ח במקום 360 ש"ח.
מפגש עד שעתיים בזום או בביתך.

איפה אנחנו יושבים?

אזורי השירות שלנו:

אונליין/זום/מרחוק, בנימינה, הרצליה, זכרון יעקב, חדרה, יקנעם, כפר סבא, מועצה אזורית מנשה, נתניה, עמק חפר, פרדס חנה - כרכור, רעננה

תחומי השירות שלנו:

שתפי בפייסבוק
שתפי בטוויטר
שתפי בפינטרסט
העבירי בווטסאפ
העבירי במייל
תהיי חברה? הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

היי אימוש, מחפשת משהו?
תהיי חברה,
הרשמי לניוזלטר

הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבל עדכונים על כתבות, הטבות והנחות.