ילדתי המקום שלך אחרי שילדת

בייבי נסט לתינוקות

“מזל טוב! ילדת תינוק או תינוקת? איזה מרגש! העיקר שיש לכם כבר בייבי נסט. מה? לא שמעת? את חייבת אחד כזה! טוב, אז זה יהיה המתנה שלי לבייבי החדש שלכם”.
זו שיחה אמיתית ששמעתי כשנסעתי ברכבת לעבודה על הבוקר, מודה שהסתקרנתי והחלטתי לצאת לבדוק בעצמי, תישארו איתי.

מהו בייבי נסט לתינוקות?

“נסט” זה קן בתרגום חופשי לאנגלית, הציפור בונה את הקן שלה כהכנה לקראת הטלת הביצים וגידול הגוזלים הרכים בתוכו, הקן נועד להיות חם ונעים ולאפשר לגוזלים לחיות בתוכו  עד לרגע שבו ילמדו לפרוח מתוכו, בייבי נסט לתינוקות זוהי בעצם כרית מיוחדת מובנית, במיוחד עבור תינוקות רכים בחודשים הראשונים לחייהם, הכרית רכה ונעימה שעליה מניחים את התינוק וחלק נוסף מהבייבי נסט היא כרית המקיפה את התינוק ו”מחבקת” אותו, כך שהוא מרגיש מוגן (כמו ברחם), בדיוק בגלל זה הכרית נקראה כך.

נסט לתינוקות
קרדיט תמונה: שיקוס

למה מומלץ להשתמש בבייבי נסט לתינוקות?

הורים לתינוקות יעידו שלפעמים להרגיע או להרדים תינוק זו משימה מתישה וקשה עד בלתי אפשרית, ישנם תנוחות, שיטות , וספרים רבים המלמדים הורים טריים את המשימה החשובה הזו, מחקרים הראו שתינוקות רכים עדיין זוכרים את הרחם שהיו בתוכו, ועצם הזיכרון שלהם את הרחם מרגיע אותם ומאפשר להם שינה מתוקה ונעימה, הבייבי נסט לתינוקות כל כך מזכיר את החיבוק והעיטוף שהיו בתוכו עוד כשהיה ברחם, כשמצמידים את דפנות הבייבי נסט לתינוק הוא ממש עטוף מכל צדדיו ומרגיש נפלא.

אמהות מספרות על בייבי נסט לתינוקות

אביגיל, 29, אמא ליעל בת החודשיים מספרת : “כשיעל נולדה מאוד התרגשנו, חיכינו לא מעט שנים לתינוקת הזו, אך למרות האושר והשמחה חווינו את הקושי כששמענו שזו חוויה לא נעימה, כשהתינוקת לא נרגעת וזה מה שקרה לנו, ניסינו להרדים כמה שפחות בידיים אך לא ממש הצלחנו, מרגע שהתחלנו להשתמש בבייבי נסט לתינוקות, דברים השתפרו מהר מאוד, יעל שלנו לא הראתה התנגדות כשהנחנו אותה בתוכו, וכשהייתה עייפה נרדמה בעצמה, נראה שהיא נהנתה שיש סביבה עיטוף צמוד לגוף, זה כנראה מה שנתן לה בטחון ממש כמו שמרימים אותה, היא נרגעה ואנחנו נשמנו והתפנינו להביט בה כשהיא רגועה וישנה, זה באמת ממיס את הלב”.

אביה, 35, אמא לאלישע, ילד חמישי במשפחה, משתפת: כשאלישע נולד הרגשתי אמא מנוסה, כבר יש לי לא מעט ניסיון עם ארבעת ילדי הקודמים, אך אלישע לימד אותי שהוא לא כמו כולם, ואותו צריך ללמד איך להירגע, אז ניסינו דרכים שונות, וכך הגעתי להמלצה חמה מחברה על בייבי נסט לתינוקות, מצאתי באתר הריונית אחד כזה מושלם וקניתי, הוא הגיע ממש מהר במשלוח, ומאז הכל היסטוריה, האחים הגדולים ממש מאושרים להשגיח עליו כשהוא ישן בבייבי נסט, אמנם גם אני שם לידו, אך ממילא הוא ישן ואין להם צורך באמת לעשות משהו, רק לצפות בפניו המלאכיות שלוות ורדומות וליהנות”.

בקצרה, הבייבי נסט לתינוקות, מומלץ?

מאז השיחה ששמעתי במקרה (אין מקרה בעולם, הכל מלמעלה) ברכבת על הבייבי נסט, בדקתי את העניין ביסודיות, הופתעתי שלא הכרתי קודם כזה דבר מהמם שמפנק תינוקות ומקל על ההורים שלהם, ובמחיר שווה לכל כיס, ולכן החלטנו שלתינוק שבקרוב יגיע לעולם אנחנו ניתן גם כזה, את כל הטוב בעולם נרצה לתת לתינוק המתוק שלנו כמובן, אז אם לכם עדיין אין בייבי נסט, אל תישארו מאחור, אצל חברת הריונית תמצאו בדיוק את מה שהמלצתי, ואיך שכחתי לומר… שיהיה במזל טוב!.

הגר לדרמן איילי- ניתוח התנהגות והדרכת הורים

אח חדש במשפחה, גמילה מחיתולים
0504309005

רותם סול פיזיותרפיה, פילטיס שיקומי ואימון גופני

אימון אישי, היום שאחרי הלידה
0544445576

מן האדמה

מארזי אוכל ליולדת, מתנות ליולדת
097926699
חיפוש

תהיי חברה?

הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

שתפי בפייסבוק
שתפי בטוויטר
שתפי בפינטרסט
העבירי בווטסאפ
העבירי במייל
תהיי חברה? הרשמי לעדכונים:

אנחנו לא אוהבות ספאם. לא מעבירות את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

רוצה להשאיר תגובה?

היי אימוש, מחפשת משהו?
תהיי חברה,
הרשמי לניוזלטר

הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבל עדכונים על כתבות, הטבות והנחות.